klantenservice jumpwear

Het versturen van uw bestelling

 

Nadat u een bestelling bij ons heeft geplaatst zullen wij deze spoedig gaan verwerken. De meeste artikelen kunnen wij snel leveren vanuit onze eigen voorraad dan wel uit een externe voorraad. Tijdens de verwerking van uw bestelling houden wij u verder op de hoogte via de email.

Indien u een account aangemaakt (ook voor gast account zonder wachtwoord) kunt u de actuele status van de bestelling zien. Ga daarvoor naar de "Uw Account" pagina en vul de gevraagde gegevens in om in te loggen en de status op te vragen.

Zodra de bestelling bij ons gereed is voor verzending zullen wij deze inpakken en versturen. Als de zending het toelaat qua gewicht en afmetingen zullen wij deze als brievenbus zending versturen. Mocht dat niet kunnen vanwege gewicht of afmeting dan zal de bestelling als een pakketzending verstuurd gaan worden.

 


  

Pakketzending die u in ontvangst neemt

pakketzending jumpwear

Wij maken gebruik van GLS die voor ons pakketzendingen vervoerd. Zodra u van ons een bericht krijgt dat de bestelling 'als pakket zending' verstuurd is zal deze normaal gesproken de eerst volgende werkdag bij u geleverd worden. In een enkel geval kan het zo zijn dat de levering een dag later plaats zal vinden afhankelijk van het tijdstip dat het pakket bij ons opgehaald is. Van de vervoerder GLS krijgt u een traceernummer, zogeheten track en trace nummer, waarmee u de zending kunt volgen tot en met de aflevering.

Als de zending niet door GLS afgeleverd kan worden bij de eerste aflevering poging zal er een bericht achter gelaten worden op het bezorgadres waarbij er een mogelijkheid is voor een tweede afleverpoging of het ophalen bij een GLS depot in de buurt van het afleveradres. Mocht bij de tweede afleverpoging het niet mogelijk zijn om het pakket af te leveren dan zal het pakket wederom bij het dichtsbijzijnde depot van GLS opgeslagen worden om deze af te halen door de ontvanger.

Het pakket zal maximaal vijf werkdagen op het depot blijven liggen en de ontvanger krijgt een 'niet thuis bericht' hierover.

 

Status GLS zending traceren met Track en Trace / Niet Thuis bericht: http://www.gls-info.nl/Info/Parcel

 

 

GLS transport service  

 

 


  

Brievenbuszending die u niet zelf in ontvangst hoeft te nemen

post zending brievenbus

Kleinere en lichte producten versturen wij met PostNL als brievenbuszending. Hiervoor hoeft u niet zelf thuis te blijven.

Als uw order verstuurd is als brievenbuszending krijgt u daarover een email van ons. Het vervoer en aflevering zal door PostNL uitgevoerd worden. Afhankelijk van uw woonplaats kan het 1 tot enkele werkdagen kunnen duren voordat de zending geleverd zal worden.

In veel plaatsen is er geen levering meer van poststukken op de maandag. Op de site van PostNL is de dienstverlening voor uw woonplaats na te lezen.

 

 

 

 

Meer informatie over postzendingen is te vinden op de website van PostNL.

 

postnl zendingen

 

 


  

Zelf afhalen van uw bestelling

 

Bij het plaatsen van een bestelling is er ook een optie om aan te geven dat u zelf uw bestelling wil afhalen. Het afhaaladres is ons winkel / magazijnadres Delistraat 42 te Rotterdam. Zodra de bestelling klaar ligt om afgehaald te worden zullen wij u een bericht sturen.

Bij het afhalen is het noodzakelijk dat u zich kunt legitimeren. Het is ook mogelijk om iemand te machtigen om de zending af te halen namens u. Geef in dit geval een machtiging mee en de gegevens van de geplaatste bestelling. De afhaler dient zicht ook te kunnen legitimeren.

 

zelf afhalen bestelling